Who am I to say ?

Hello sweeties

Har just sett på My sisters keeper med mammsen, och fy vad jag fick huvudvärk och tårarna bara rann, hua vilken sorglig film.. rekommenderar den till er som tycker om ja sorliga familje filmer!

Funderar på att lägga mig i sängen och försöka sova snart för jag börjar rätt tidigt imorgon och jag vet att om jag stannar för länge så kommer Savas logga in och då blir jag kvar sittandes i flera timmar och det är verkligen inte bra, måste ge allt i skolan nu så jag kan ta ledigt nästa sommar/vår.. Tror att vi har en rätt skön dag imorgon så det känns bra! 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Satt och tänkte lite förut på hur otroligt jobbigt det är att ha den man älskar i ett helt annat land
och jag tänkte på att det känns så fjantigt på något vis att säga ''min pojkvän bor i turkiet'' känns som om folk ser det som en löjlig sommar-romans ungefärönskar jag kunde visa bättrefå folk att förstå hur fruktansvärt mycket jag älskar den här människan och främst så önskar jag att han kunde förstå - dumma jag som tänker för mycket som vanligt - avrundar här.




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback