why can't you just understand?



Önskar att du kunde förstå - min kära ? varför förstår du inte att jag älskar dig - bara dig

Nu ska jag lägga mig med mamma i mamma och pappas säng och se klart på en film vi började se förut som heter Priest, den var faktiskt rätt bra! lite fantasy/skräck/thriller ungefär - Sedan ska jag sova för jag börjar rätt tidigt imorgon och slutar halvsent - skönt med fredag iallafall - blir bara hemma och tar det lugnt imorgon, mammas såkallade bästis kommer hit med sin son så det lär bli ett himla liv då han och celina springer runt och leker krig å grejer.. Ska iallafall äta gomat och köpa en massa godis och bara ligga och tjocka mig imorgon, peppa lite inför lördag då det blir annat roligt med vera och pau hemma hos vera, mys! men vi avrundar här. 

ha det bra så länge fina ni - vi hörs imorgon - sovgott ♥





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback