Jag gråter bara i regnet

Är hemma från affären med mamma nu - så hon står och lagar maten medans jag bloggar haha - precis som det ska vara! Till maten ska vi se någon film, förhoppningsvis en skräck/thriller om inte Celina kommit hem för då lär det ju bli någon bäbisfilm antar jag men dom kan vara bra dom med!

Är värdelös på att knäppa bilder och så men ska försöka ta lite bilder på skolan med telefonen osv, dock blir bilderna inte så himla bra men detta är ju trots allt inte någon super-proffsig-fotoblogg utan en helt vanlig om mitt vanliga liv ungefär, bra beskrivning känner jag. avrundar här så får se vi om det kommer något fler inlägg senare mot kvällen!
- Min absolutaste favorit bild på dig och migvisst låter det bra ? ''du och jag, jag och du'' det är så fint att säga och jag blir lycklig varje gång jag skriver/säger det - blir varm innombords. Är så himla glad över dig min fina skatt, så fruktansvärt glad. Världen förtjänar inte dig, du är det finaste jag vet.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback