Varför ?

Du är så vacker min finaså vacker att jag inte vet vad jag ska ta mig till - du är för fin för den här planeten.

Saknaden efter din doft är outhärdligSaknaden efter din värme dödar migSaknaden efter ditt vackra skratt får mig att orka vänta.

Fina du
Varför sitter vi på varsin sida av jorden ?
Fina duSaknar du mig än ?
Fina duKommer du ihåg ?
Fina duVäntar du på mig

Det gör ont att inte kunna nå ut till dig världens vackraste du så ont -.  Vad gör du just nu
Tänker du någonsin på våra kvällar på stranden ? Solnedgången ? Min sista natt ?
Jag vill inte fälla tårar pågrund av dig
Du gör det ju inte med viljedet är inte ditt feldet är mitt.
Varför lämnade jag dig ? Varför åkte jagVarför fick jag se dig stå kvar med tårar i ögonen 17/8 ? Varför gör jag såhär mot dig ?






Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback