sen en tid tillbaka

Försöker hålla mina texter kortamen hur ska det gå när jag har så mycket att säga ? Så mycket jag mest av allt skulle vilja att du såg även fast jag vet att det är omöjligtvi kommer från olika världar -
jag undrar, vad gör du just nu? tänker du någonsin på mig och allt vi gjort tillsammans ? Det är svårt att prata med dig - Jag är inte van vid att inte kunna prata med dig - Vi brukar ju spendera hela dagarna tillsammans, det var så fint att se dig första gången igen på ett år. 16 juni 2011du var så finprecis som alltidVarför vill du inte förstå min finaAtt den här gången måste du tro mig. Jag vet att jag inte förtjänar ditt förtroendedu har all anledning till att inte tro mig, men jag lovar dig, jag glömde bort för en sekund - jag vet att det kommer bli likadant denna gång, vi glömmer bort varandra mer och mer för var dag som går - du vet att jag inte vill men det bara blir så. Vad ska vi göra ? hur ska vi se till att inte glömma bort varandra ? ett år är en lång tid - 365 dagar för att vara exakt - det är cirka 354 kvar och jag känner mig redan så vilsen och ensam, alla springer runt och är med sina pojkvänner, jag vill också -jag har ju digpå andra sidan jorden. Visst vi kanske ses då jag åker på höstlovet det är 1 vecka - 1 månad kvar till julafton - vi har då 2 veckor tillsammans - om jag ens kan träffa dig under dessa två perioder eftersom du kanske inte har tid då du går i skolan hela dagarna - det är inte samma sak som här, inte lika lätt eftersom vi lever två helt olika liv - du och jagjag och du. Sedan är det 5 månader kvar tills nästa gång jag får se dig igen - hör du ? - All denna längtan som aldrig tar slut. Jag saknar närhet och kärlek, jag saknar allt du gav mig, sånt som ingen annan kan. Du är så duktig på att få mig att känna mig tryggså duktig på att göra miglycklig, hur lyckas du egentligen ? Från att jag är hur sur och irriterad som helst kan du komma och le så blir jag glad igen, hur lyckas du ? hur gör man ? Vem skriver jag allt till egentligen ? är det mig själv ? för jag vet ju att du aldrig kommer läsa det här, så vad håller jag på med egentligen ? Alla tomma ord som kommer ur mig för att jag inte kan hålla dom inne längre - jag saknar dig så jävla mycket min älskade vackra underbara fantastiska du.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback