True words



Du var gammal jag var äldre och nu sågs vi igen
Gått så lång tid så länge sen decennier tillbaks
Men jag minns det såväl varför kärleken brunnit
Utav olika skäl varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Trotts min väg vart lång kantats med gupp
Jag stått utan för din port så många gånger
Så många brev många sånger
Minns varje ord varje rad jag skrivit
En längtan så stor minns varje dag jag lidi
tHar gått genom livet med en övertygelse
Att jag satt något spår som har haft betydelse
Aldrig besvarad aldrig tillmötes En kärlek så varm
utan den vilket öde från vinter till vår
Sen sommar till höst trots att tiden vart svår så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår vi står där vi stod minns det som igår
Första gången du log som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback