Tonight I've fallen and I can't get up


Jag trodde inte att det skulle tära på mig såhär mycket, - jag visste att jag skulle sakna dig - men vad är det här ? det är inte saknad, det är en helt ny tom flicka som inte vet vad hon ska ta sig till. Det är inte förens nu jag inser - jag är ung och dum - jag visste inte vad jag gav mig in på - vad ska jag göra ?

Känslan av att jag inte klarar mig utan dig har gripit tag i mig med sina vassa klor och vägrar släppa. - det går inte en sekund utan att du kommer upp i mitt huvud - Jag vill inte ljuga för mig själv längre, jag är inte så starkInte än. Jag som alltid brukar veta hur jag ska klara mig och vad jag ska göra men hjälp mig ? vad händer ? Jag vet inte vad jag ska göra.

Ljuger för mig själv och säger att det bara är en tillfällighet. Men innerst inne vet jagdu vet - alla vet att det inte är en tillfällighet -det kommer inte försvinna förens jag faktiskt står där med dig i min famnförens jag får pussa på dig tills du börjar göra dina söta små grimaser och ber mig slutavet hur det igentligen är. Efter allt, skär detta dom ljupaste spåren. Jag är så jälva ensam här utan dig - att det var såhär det skulle sluta. På detta sättet. Jag ville inte lämna allt såhär. 

Egentligen ville jag bara säga alla dom orden men jag visste inte hur, så jag lät bli.

Jag kan fortfarande känna dina mjuka läppar mot mina. Höra din hesa fina röst viska till mig, och det vi delade kan inte beskrivas. Ingen kan visa mig, den sortens kärlek igen. Det är så stark. Varför lämnade jag dig ? 

Det är svårt att tänka hur allting kan vara så perfekt - på en sekund går allting ur balans.

Ibland händer saker som gör att hela ens värld ställs på ända, mitt liv var ungefär något i den stilen tills du kom och ställde allt till rätta igen - Du fixade mig - du fick mig att känna trygghet. saker som gör att man får ett helt nytt perspektiv. Att vår tid här är kort. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag fortfarande hade dig vid min sida. Då hade du tagit min handtorkat mina tåraroch sagt att allt blir bra. Jag hade trott dig och bytt tårarna mot ett leende.

Men nu finns du inte här, du håller inte min hand och du torkar inte mina tårar. Istället får jag torka mina egna tårar och det är ensamheten jag håller i handen, jag står utan leende't du brukade ge mig.

Det är vackertdet vi har. - numera det vi hade men någonstans inom oss kommer det ju alltid finnas kvar - har gömt undan det på en säker plats tills det att jag kommer tillbaka till dig - för tro mig - jag lämnar dig aldrig igen. Det var fint det vi delade, allt vi gjorde,minnena vi skapade. Säg mig vem kan älska någon så djupt, hur kan en människa på denna jord ha så stor betydelse för en. I alla de svåra stunderna, Dagarna jag bara ville rusa igenom, fick du mig att stanna upp. Tänka och älska. Alla dagar jag idag förstår. 

Du är inte borta och har aldrig varitDu är bara inte längre just precis vid min sidaDu är inte längre någon jag kan hålla ommen du kommer alltid vara någon jag kommer minnas.

''Never thought not having you here now would hurt so much''


Smile bitchlike you really mean it .


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback