Family

Jag kan inte sluta tänka på dig även fast jag vet att jag borde, jag vet att det inte kommer fungera så som det borde göra - eller så som det gör då jag är hemma.

jag vet att det mesta kommer bli knas eftersom det är ett år kvar tills nästa sommar - hur ska jag klara det? 
vi har vinter/jul men det kan bli så att det bara blir 2 veckor och under dom 2 veckorna måste du gå i skolan, du berättade att du ville bo hos mig och inte gå till skolan, men så tänker jag inte göra mot dig - aldrig.

Det har gått 6 år sedan jag såg dig första gången nu - herregud det känns som jag känt dig hela livet, Ni är min familj, jag är hemma med er allihopa - och jag känner er verkligen hur bra som helst, kan er utan och innan.
första gången jag såg dig var du så liten och oskyldig, ingen hade upptäckt er då utan ni var som vilka ungar som helst - ni hade inte riktigt kommit igång än utan ni bara små övade, ni är så bra på det ni gör.

Vi var så små då vi först sågs, så små och oskyldiga, nu är det annorlunda - ni har blivit så stora och fina. Är så glad att ha fått lära känna er så himla glad.

Jag älskar er.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback